חדש:

קבוצתי, הכשרת מאמנים – משה

נטע היקרה, כשנתגבשה תורת האימון וכשנקבעו מאפייניה של מאמנת מובילה – את היית ללא ספק ההשראה! חכמה? בשפע! תבונה? למכביר! רגישות? אינסופית! במיומנות רבה הובלת

קרא עוד >>

אימון אישי – דימוי עצמי ,קריירה – מיכל סיכום תהליך

בהדרגה התחלתי לשמוע את עצמי. ולא רק לשמוע את עצמי אלא גם לראות את עצמי, להאמין בעצמי וביכולות שלי, ומבלי לשים לב התחלתי לקבל צורה. המחשבות, הרצונות והרגשות התחילו לרקום עור וגידים באמת- לכדי אדם אמיתי. כבר לא הייתי שקופה!

את התהליך הזה הייתי צריכה כבר להתחיל מזמן, אבל אני מניחה שגם כדי להגיע להחלטה לעבור תהליך צריך לעבור תהליך..

רציתי למצוא את עבודת החלומות בה אוכל לעבוד בכיף ולהתפתח, אבל בעצם, התחלתי את התהליך כי הרגשתי צל. צל של עצמי, בלי כוח מחשבה, בלי יכולת החלטה, ובלי יכולת להבין בכלל מתי הרצון שלי עצמי מדבר אלי,  או שזהו קולם של אחרים שמדבר דרכי, והוא מחריש של גוון של אישיותי כשהוא בוקע החוצה. לא ידעתי מה אני רוצה.

אלייך הגעתי אחרי משבר חוזר ביחסים עם בעלי, כשכבר הרגשתי בחילה מעצמי, ובחילה מכל אספקט בחיים שלי. יותר נמוך מזה הרגשתי שאין בי. נכנסתי לאתר של "תות". חשבתי "מה שיהיה- יהיה".

התחלנו תהליך. ההתחלה היה תהליך של נבירה עצמית, לנסות למצוא בתוך הרעש שיש לי בראש את הקול שלי. שאלת שאלות קשות, ואני מודה שבהתחלה התהליך היה מלאכותי בעיני. מילאתי אחר ההוראות בדבקות, ומבלי לראות לגמרי את מטרתן, ומבלי להרגיש את הדרך שבה התחלנו ללכת.

בהדרגה התחלתי לשמוע את עצמי. ולא רק לשמוע את עצמי אלא גם לראות את עצמי, להאמין בעצמי וביכולות שלי, ומבלי לשים לב התחלתי לקבל צורה. המחשבות, הרצונות והרגשות התחילו לרקום עור וגידים באמת- לכדי אדם אמיתי. כבר לא הייתי שקופה!

מבלי לשים לב, מטרת התהליך- מציאת עבודה כבר לא היה החלק המרכזי בעיני. פתאום התחלתי להתמודד עם בעלי, עם היחסים שלנו, עם ההורים שלי, וכן, גם בהגדרת הרצונות שלי והמטרות שלי במציאת עבודה חדשה וטובה יותר.

עברנו כמעט שנה של תהליך, והיום, למרות שלא התחלתי לעבוד בעבודה חדשה, זה כבר בכלל לא נראה לי כל כך נורא, כי את ההחלטה להשאר בעבודה הנוכחית קיבלתי בעצמי, במודעות וקול אישי מלא, ואני שלמה עם ההחלטה הזו לגמרי. היחסים עם בעלי טובים מאי פעם, והיום כבר יש לי קול בבית. יש לי קול בפנים.

התהליך מבחינתי לא הסתיים, הוא ממשיך והוא תמיד בתאוצה, בכל אספקט של החיים. כל יום אני מוצאת את עצמי מיישמת משהו שלמדתי ממך, בדברים הקטנים והגדולים, בהצלחות והנפילות בדרך, אני ממשיכה להתקדם.

היום, אני עדיין מיכל, אבל מיכל מוגדרת, מיכל מודעת, מיכל רוצה, מיכל מבקשת, מיכל מחייכת!

תודה רבה על ה-כ-ל!

בעזרתך, אני פה.

מיכל

לשלוח לחבר
WhatsApp
Facebook