חדש:

קבוצתי, הכשרת מאמנים – משה

נטע היקרה, כשנתגבשה תורת האימון וכשנקבעו מאפייניה של מאמנת מובילה – את היית ללא ספק ההשראה! חכמה? בשפע! תבונה? למכביר! רגישות? אינסופית! במיומנות רבה הובלת

קרא עוד >>

פגישת מיקוד עסקית – אמיר דרור

כשנפגשתי עם נטע היא דובבה אותי והביאה אותי להגדיר את השאיפות שלי באופן שחילק אותן למטרות ניתנות להשגה. ההבנה שכל התקדמות  בכיוון הנכון זה משהוא שיש לשמוח בו (בניגוד לפעמים הרבות בהן שפטתי את עצמי לחומרה בכל פעם שלא התקדמתי מספיק – לפי דעתי, והשתכנעתי שזה "לא עובד" וויתרתי) ועוד ועוד תובנות שעזרו לי לקבל שהשאיפות שלי הן ניתנות להשגה 

אני מודה שכששמעתי לראשונה על תכנית ה"מפגש אחד ודי"שנטע מציעה, הייתי סקפטי  

במשך שנים חלמתי על להתחיל עסק משלי (חברת משחקי מחשב), אבל כל פעם שהתחלתי, תמיד צץ משהו שעצר את זה… אני.  

היסוסים  וחוסר וודאות – אי הידיעה מהיכן להתחיל בכלל ומה הדרך הנכונה בשבילי , היו עוצרים כל מומנטום שהייתי מצליח לבנות והייתי חוזר לנקודת הפתיחה שוב ושוב. 

כשנפגשתי עם נטע היא דובבה אותי והביאה אותי להגדיר את השאיפות שלי באופן שחילק אותן למטרות ניתנות להשגה. ההבנה שכל התקדמות  בכיוון הנכון זה משהוא שיש לשמוח בו (בניגוד לפעמים הרבות בהן שפטתי את עצמי לחומרה בכל פעם שלא התקדמתי מספיק – לפי דעתי, והשתכנעתי שזה "לא עובד" וויתרתי) ועוד ועוד תובנות שעזרו לי לקבל שהשאיפות שלי הן ניתנות להשגה.  

יצאתי מהמפגש ב"היי" שנשאר איתי פרק זמן ניכר. נטע שמרה איתי על קשר טלפוני מיוזמתה כדי לוודא שאני ממשיך בדרך הנכונה והמחויבות שלה להצלחה שלי רק עודדה אותי עוד – ולמרות שהכלים מהמפגש המקורי הם העיקר של מה שמעודד אותי ומשרת אותי, הידיעה שהיא זמינה בשבילי ליעוץ טלפוני לכשאצטרך, היא בהחלט עזרה גדולה. 

הדרך שלי עוד ארוכה, אבל בזכות הכלים והמוטיבציה שקיבלתי מנטע אני מתקדם כל הזמן, צעד אחר צעד, להגשמה שלי. אני ממליץ בשמחה להיפגש איתה לכל מי שיש לו חלום להגשים וצריך הכוונה מותאמת אישית לכיצד להתחיל ואיך להתמיד בדרכם עד להצלחה.   

תודה על הכל נטע

אמיר דרור – מעצב משחקים, מאייר, אנימטור ויוצר עצמאי

לשלוח לחבר
WhatsApp
Facebook