מכתב תודה איתי -קריירה,מציאת עבודה ספציפית
אדם בעל יכולות קוסמיות שהצליח לשכנע את הבלתי משוכנע, שכן, ניתן לעשות יותר כדי להשיג יותר, ניתן לעשות שינוי ולאמץ אותו באהבה, ולא לפחד לבקש
אדם בעל יכולות קוסמיות שהצליח לשכנע את הבלתי משוכנע, שכן, ניתן לעשות יותר כדי להשיג יותר, ניתן לעשות שינוי ולאמץ אותו באהבה, ולא לפחד לבקש
הגעתי אלייך בתקופה מלאת משברים בכל האספקטים של חיי ואת לימדת אותי להתמודד וליזום, גיליתי בזכותך עולם חדש מלא תובנות חדשות. עברתי סדנאות שונות וטיפולים,
בהדרגה התחלתי לשמוע את עצמי. ולא רק לשמוע את עצמי אלא גם לראות את עצמי, להאמין בעצמי וביכולות שלי, ומבלי לשים לב התחלתי לקבל צורה.
נטע שלום, מצרפת לך את המשובים מהסדנא, המון תודה על הכל, היה בהחלט מוצלח! ניפגש בסדנא הבאה. סדנא מעניינת ומלמדת. הייתה תמציתית ולא ארוכה יתר
מה אנחנו מכניסים לתוך הרדאר שלנו ומה לא? ולמה? חשוב שנזהה מתי מערכת הסינון שלנו, שבאה לעזור לנו להתמודד עם כל המידע שקיים, חוסמת אותנו

אני גיליתי על עצמי דברים רבים שקיבלתי כמובן מאליו וידעתי להעריך רק אצל אחרים – והיום הביטחון העצמי שלי התחזק, אני מעיזה ויוזמת יותר. אני

הוא בחר בעלבון ובכעס מול חבר שלו במקום לשתף בצורך שלו. יש לו צורך בשיתוף ועידוד בתקופה בה יש לו התמודדות לא פשוטה מול בת

לב שבור הוא לב שלם..? עד לא מזמן, לא כל כך הבנתי עד הסוף את הכוונה מאחורי המשפט הזה מהשיר של ברי סחרוף. היתה לי

תחנת תלונה, תחנה שבה מתלוננים בכייף. זו תחנה שלרוב לא כל כך מדוברת אבל זו תחנה נחוצה, לחלק היא בכלל הכרחית בשביל להתקדם קדימה. מה

כשאומרים "Keep your eyes on the ball", "שים את העיניים שלך על הכדור, שמור שהעיניים שלך על הכדור" הכוונה שים לב איפה תשומת הלב שלך.

אחרי שהחלטת שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי 1) ואחרי שעוררת את המוטיבציה הפנימית לשינוי (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי –

אחרי שהבנו בפוסט הקודם שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט הקודם אבן דרך 1) יכול להיות שקראתם, התחברתם וקיבלתם החלטה. ואולי עדיין לא

הוא בחר בעלבון ובכעס מול חבר שלו במקום לשתף בצורך שלו. יש לו צורך בשיתוף ועידוד בתקופה בה יש לו התמודדות לא פשוטה מול בת

לב שבור הוא לב שלם..? עד לא מזמן, לא כל כך הבנתי עד הסוף את הכוונה מאחורי המשפט הזה מהשיר של ברי סחרוף. היתה לי

תחנת תלונה, תחנה שבה מתלוננים בכייף. זו תחנה שלרוב לא כל כך מדוברת אבל זו תחנה נחוצה, לחלק היא בכלל הכרחית בשביל להתקדם קדימה. מה


אחרי שהחלטת שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי 1) ואחרי שעוררת את המוטיבציה הפנימית לשינוי (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי –

אחרי שהבנו בפוסט הקודם שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט הקודם אבן דרך 1) יכול להיות שקראתם, התחברתם וקיבלתם החלטה. ואולי עדיין לא
וואטסאפ