ביי ביי צנזור פרטי
הצנזור הפרטי חמקמק וערמומי … הוא לא רועם ומשתק כמו הפחד והוא לא קוטל כמו הביקורת העצמית הוא עדין.. מעמעם אור בקטנה… מכווץ … פוסט
הצנזור הפרטי חמקמק וערמומי … הוא לא רועם ומשתק כמו הפחד והוא לא קוטל כמו הביקורת העצמית הוא עדין.. מעמעם אור בקטנה… מכווץ … פוסט
נטע פשוט הצילה את הנפש שלי אני אישה חדשה הרבה יותר ברורה אמיתית פעילה חברתית מודעת לעצמי אוהבת נאהבת והכי חשוב משתנה ומשנה את דרכי לטובהבכל
אף פעם לא הבנתי מה רוצים ממני..יכולתי לחייך עד מחר ואנשים היו מתלוננים שאני כעוסה ולא נעימה…היום זה הפוך לגמרי, החיוך בלתי רצוני ויש לי
כשאומרים "Keep your eyes on the ball", "שים את העיניים שלך על הכדור, שמור שהעיניים שלך על הכדור" הכוונה שים לב איפה תשומת הלב שלך.
סדנא לצוות העובדים והבעלים בנושא יצירת תקשורת פתוחה ואיכותית במערכות יחסים : סיכום המשובים: הסדנא מועברת בצורה מאד נעימה ועניינית, מאפשרת נינוחות לפתוח דברים אישיים

אני נמצאת היום בדיוק במקום שבו חלמתי להיות בעסק חדש בתמיכה מלאה מצד בעלי וזהו העתיד של המשפחה. אמנם הדרך עוד ארוכה אנחנו צריכים עוד

הוא בחר בעלבון ובכעס מול חבר שלו במקום לשתף בצורך שלו. יש לו צורך בשיתוף ועידוד בתקופה בה יש לו התמודדות לא פשוטה מול בת

לב שבור הוא לב שלם..? עד לא מזמן, לא כל כך הבנתי עד הסוף את הכוונה מאחורי המשפט הזה מהשיר של ברי סחרוף. היתה לי

תחנת תלונה, תחנה שבה מתלוננים בכייף. זו תחנה שלרוב לא כל כך מדוברת אבל זו תחנה נחוצה, לחלק היא בכלל הכרחית בשביל להתקדם קדימה. מה

כשאומרים "Keep your eyes on the ball", "שים את העיניים שלך על הכדור, שמור שהעיניים שלך על הכדור" הכוונה שים לב איפה תשומת הלב שלך.

אחרי שהחלטת שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי 1) ואחרי שעוררת את המוטיבציה הפנימית לשינוי (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי –

אחרי שהבנו בפוסט הקודם שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט הקודם אבן דרך 1) יכול להיות שקראתם, התחברתם וקיבלתם החלטה. ואולי עדיין לא

הוא בחר בעלבון ובכעס מול חבר שלו במקום לשתף בצורך שלו. יש לו צורך בשיתוף ועידוד בתקופה בה יש לו התמודדות לא פשוטה מול בת

לב שבור הוא לב שלם..? עד לא מזמן, לא כל כך הבנתי עד הסוף את הכוונה מאחורי המשפט הזה מהשיר של ברי סחרוף. היתה לי

תחנת תלונה, תחנה שבה מתלוננים בכייף. זו תחנה שלרוב לא כל כך מדוברת אבל זו תחנה נחוצה, לחלק היא בכלל הכרחית בשביל להתקדם קדימה. מה


אחרי שהחלטת שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי 1) ואחרי שעוררת את המוטיבציה הפנימית לשינוי (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי –

אחרי שהבנו בפוסט הקודם שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט הקודם אבן דרך 1) יכול להיות שקראתם, התחברתם וקיבלתם החלטה. ואולי עדיין לא
וואטסאפ