אימון עסקי,אסטרטגיה אישית בעסק – אלי
שלב ההפצה תפס תאוצה ,לאחר למידה על דרכי למידה נכונים, הבנתי שאני צריך להבין את התמונה בצורה ברורה יותר לפני שאני יוזם משהוא וכמה חשובים
שלב ההפצה תפס תאוצה ,לאחר למידה על דרכי למידה נכונים, הבנתי שאני צריך להבין את התמונה בצורה ברורה יותר לפני שאני יוזם משהוא וכמה חשובים
הגעתי אלייך בתקופה מלאת משברים בכל האספקטים של חיי ואת לימדת אותי להתמודד וליזום, גיליתי בזכותך עולם חדש מלא תובנות חדשות. עברתי סדנאות שונות וטיפולים,
נטע יקרה, תודה על בחינה של ישן תודה על פתיחה של חדש תודה על שאלה, על בחירה, על מרחב ועל יצירה . תודה על מסירות
אף פעם לא הבנתי מה רוצים ממני..יכולתי לחייך עד מחר ואנשים היו מתלוננים שאני כעוסה ולא נעימה…היום זה הפוך לגמרי, החיוך בלתי רצוני ויש לי
לנטע היקרה רק רצינו להגיד תודה , על זה שהיית בשבילנו ודחפת אותנו להצלחה. על זה שנתת לנו כח להגשמה, על העידוד והתמיכה, על עצה

כשנפגשתי עם נטע היא דובבה אותי והביאה אותי להגדיר את השאיפות שלי באופן שחילק אותן למטרות ניתנות להשגה. ההבנה שכל התקדמות בכיוון הנכון זה משהוא שיש

ממצב של חוסר יכולת לדבר ולעמוד על שלי, למדתי לפתוח את הפה, לענות, לעמוד על שלי ובכך להשיג דברים שרציתי ולא האמנתי איי פעם שאוכל

אני נמצאת היום בדיוק במקום שבו חלמתי להיות בעסק חדש בתמיכה מלאה מצד בעלי וזהו העתיד של המשפחה. אמנם הדרך עוד ארוכה אנחנו צריכים עוד

היום אני עושה את החלומות שלי 24 שעות ביום בממוצע, מתוך הודאה ברורב באשמה שאני נכנסת תחת ההגדרה של "אדם שעובד במה שהוא אוהב, לא

אדם בעל יכולות קוסמיות שהצליח לשכנע את הבלתי משוכנע, שכן, ניתן לעשות יותר כדי להשיג יותר, ניתן לעשות שינוי ולאמץ אותו באהבה, ולא לפחד לבקש

הוא בחר בעלבון ובכעס מול חבר שלו במקום לשתף בצורך שלו. יש לו צורך בשיתוף ועידוד בתקופה בה יש לו התמודדות לא פשוטה מול בת

לב שבור הוא לב שלם..? עד לא מזמן, לא כל כך הבנתי עד הסוף את הכוונה מאחורי המשפט הזה מהשיר של ברי סחרוף. היתה לי

תחנת תלונה, תחנה שבה מתלוננים בכייף. זו תחנה שלרוב לא כל כך מדוברת אבל זו תחנה נחוצה, לחלק היא בכלל הכרחית בשביל להתקדם קדימה. מה

כשאומרים "Keep your eyes on the ball", "שים את העיניים שלך על הכדור, שמור שהעיניים שלך על הכדור" הכוונה שים לב איפה תשומת הלב שלך.

אחרי שהחלטת שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי 1) ואחרי שעוררת את המוטיבציה הפנימית לשינוי (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי –

אחרי שהבנו בפוסט הקודם שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט הקודם אבן דרך 1) יכול להיות שקראתם, התחברתם וקיבלתם החלטה. ואולי עדיין לא

הוא בחר בעלבון ובכעס מול חבר שלו במקום לשתף בצורך שלו. יש לו צורך בשיתוף ועידוד בתקופה בה יש לו התמודדות לא פשוטה מול בת

לב שבור הוא לב שלם..? עד לא מזמן, לא כל כך הבנתי עד הסוף את הכוונה מאחורי המשפט הזה מהשיר של ברי סחרוף. היתה לי

תחנת תלונה, תחנה שבה מתלוננים בכייף. זו תחנה שלרוב לא כל כך מדוברת אבל זו תחנה נחוצה, לחלק היא בכלל הכרחית בשביל להתקדם קדימה. מה


אחרי שהחלטת שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי 1) ואחרי שעוררת את המוטיבציה הפנימית לשינוי (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי –

אחרי שהבנו בפוסט הקודם שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט הקודם אבן דרך 1) יכול להיות שקראתם, התחברתם וקיבלתם החלטה. ואולי עדיין לא
וואטסאפ