אימון עסקי -אישי / פיתוח העסק, זוגיות,ניהול משברים, הגשמה עצמית – דגנית
הגעתי אלייך בתקופה מלאת משברים בכל האספקטים של חיי ואת לימדת אותי להתמודד וליזום, גיליתי בזכותך עולם חדש מלא תובנות חדשות. עברתי סדנאות שונות וטיפולים,
הגעתי אלייך בתקופה מלאת משברים בכל האספקטים של חיי ואת לימדת אותי להתמודד וליזום, גיליתי בזכותך עולם חדש מלא תובנות חדשות. עברתי סדנאות שונות וטיפולים,
בס"ד כולנו תלמידייך – סיימנו במצוינות ולכן לא נפעל ממקום של מושלמות וגם אם היקום הפיזי לא אפשר לקנות לך מתנה לא נשתמש בצדקנות וניתן
מטרת רצף הפוסטים : שכל מי שיקרא את הפוסט הזה, יקבל מהידע הזה רוח גבית לשינוי שלו ,בדיוק במידה שנוחה לו והוא צריך. למי זה
סדנא לצוות העובדים והבעלים בנושא יצירת תקשורת פתוחה ואיכותית במערכות יחסים : סיכום המשובים: הסדנא מועברת בצורה מאד נעימה ועניינית, מאפשרת נינוחות לפתוח דברים אישיים
נטע יקרה תודה על שנתת לי הזדמנות להכיר אותך תודה על שהפכת להיות חלק בלתי נפרד מחיי בשבעת החודשים האחרונים מדי שבוע במשך 3 שעות

אני נמצאת היום בדיוק במקום שבו חלמתי להיות בעסק חדש בתמיכה מלאה מצד בעלי וזהו העתיד של המשפחה. אמנם הדרך עוד ארוכה אנחנו צריכים עוד

הוא בחר בעלבון ובכעס מול חבר שלו במקום לשתף בצורך שלו. יש לו צורך בשיתוף ועידוד בתקופה בה יש לו התמודדות לא פשוטה מול בת

לב שבור הוא לב שלם..? עד לא מזמן, לא כל כך הבנתי עד הסוף את הכוונה מאחורי המשפט הזה מהשיר של ברי סחרוף. היתה לי

תחנת תלונה, תחנה שבה מתלוננים בכייף. זו תחנה שלרוב לא כל כך מדוברת אבל זו תחנה נחוצה, לחלק היא בכלל הכרחית בשביל להתקדם קדימה. מה

כשאומרים "Keep your eyes on the ball", "שים את העיניים שלך על הכדור, שמור שהעיניים שלך על הכדור" הכוונה שים לב איפה תשומת הלב שלך.

אחרי שהחלטת שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי 1) ואחרי שעוררת את המוטיבציה הפנימית לשינוי (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי –

אחרי שהבנו בפוסט הקודם שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט הקודם אבן דרך 1) יכול להיות שקראתם, התחברתם וקיבלתם החלטה. ואולי עדיין לא

הוא בחר בעלבון ובכעס מול חבר שלו במקום לשתף בצורך שלו. יש לו צורך בשיתוף ועידוד בתקופה בה יש לו התמודדות לא פשוטה מול בת

לב שבור הוא לב שלם..? עד לא מזמן, לא כל כך הבנתי עד הסוף את הכוונה מאחורי המשפט הזה מהשיר של ברי סחרוף. היתה לי

תחנת תלונה, תחנה שבה מתלוננים בכייף. זו תחנה שלרוב לא כל כך מדוברת אבל זו תחנה נחוצה, לחלק היא בכלל הכרחית בשביל להתקדם קדימה. מה


אחרי שהחלטת שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי 1) ואחרי שעוררת את המוטיבציה הפנימית לשינוי (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי –

אחרי שהבנו בפוסט הקודם שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט הקודם אבן דרך 1) יכול להיות שקראתם, התחברתם וקיבלתם החלטה. ואולי עדיין לא
וואטסאפ