פגישות מיקוד אישי -קריירה,מציאת עבודה – איתי ס
נטע שלום רציתי להגיד תודה. על האכפתיות, המקצועיות, ההבנה והתקווה שהענקת לי. ב-3 פגישות קצרות הצלחת להחזיר לי את הברק בעיניים שחשבתי שאבד. ולכן, אני
נטע שלום רציתי להגיד תודה. על האכפתיות, המקצועיות, ההבנה והתקווה שהענקת לי. ב-3 פגישות קצרות הצלחת להחזיר לי את הברק בעיניים שחשבתי שאבד. ולכן, אני
היום אני עושה את החלומות שלי 24 שעות ביום בממוצע, מתוך הודאה ברורב באשמה שאני נכנסת תחת ההגדרה של "אדם שעובד במה שהוא אוהב, לא
את המורה שלי לשינוי הגדול בחיי, ליכולת לעשות את הצעד הבא הגדול והמשמעותי. את המורה שלי לשינוי ותהליך שילווה אותי כל חיי. לרצינות ואיכפתיות בנשימה
נטע יקרה, תודה על בחינה של ישן תודה על פתיחה של חדש תודה על שאלה, על בחירה, על מרחב ועל יצירה . תודה על מסירות
מה אנחנו מכניסים לתוך הרדאר שלנו ומה לא? ולמה? חשוב שנזהה מתי מערכת הסינון שלנו, שבאה לעזור לנו להתמודד עם כל המידע שקיים, חוסמת אותנו

אני גיליתי על עצמי דברים רבים שקיבלתי כמובן מאליו וידעתי להעריך רק אצל אחרים – והיום הביטחון העצמי שלי התחזק, אני מעיזה ויוזמת יותר. אני

הוא בחר בעלבון ובכעס מול חבר שלו במקום לשתף בצורך שלו. יש לו צורך בשיתוף ועידוד בתקופה בה יש לו התמודדות לא פשוטה מול בת

לב שבור הוא לב שלם..? עד לא מזמן, לא כל כך הבנתי עד הסוף את הכוונה מאחורי המשפט הזה מהשיר של ברי סחרוף. היתה לי

תחנת תלונה, תחנה שבה מתלוננים בכייף. זו תחנה שלרוב לא כל כך מדוברת אבל זו תחנה נחוצה, לחלק היא בכלל הכרחית בשביל להתקדם קדימה. מה

כשאומרים "Keep your eyes on the ball", "שים את העיניים שלך על הכדור, שמור שהעיניים שלך על הכדור" הכוונה שים לב איפה תשומת הלב שלך.

אחרי שהחלטת שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי 1) ואחרי שעוררת את המוטיבציה הפנימית לשינוי (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי –

אחרי שהבנו בפוסט הקודם שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט הקודם אבן דרך 1) יכול להיות שקראתם, התחברתם וקיבלתם החלטה. ואולי עדיין לא

הוא בחר בעלבון ובכעס מול חבר שלו במקום לשתף בצורך שלו. יש לו צורך בשיתוף ועידוד בתקופה בה יש לו התמודדות לא פשוטה מול בת

לב שבור הוא לב שלם..? עד לא מזמן, לא כל כך הבנתי עד הסוף את הכוונה מאחורי המשפט הזה מהשיר של ברי סחרוף. היתה לי

תחנת תלונה, תחנה שבה מתלוננים בכייף. זו תחנה שלרוב לא כל כך מדוברת אבל זו תחנה נחוצה, לחלק היא בכלל הכרחית בשביל להתקדם קדימה. מה


אחרי שהחלטת שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי 1) ואחרי שעוררת את המוטיבציה הפנימית לשינוי (לינק לפוסט אבני דרך לשינוי –

אחרי שהבנו בפוסט הקודם שכל נקודה היא נקודה טובה להתחלה (לינק לפוסט הקודם אבן דרך 1) יכול להיות שקראתם, התחברתם וקיבלתם החלטה. ואולי עדיין לא
וואטסאפ